21 February 2010

update.update !

helo semua.
hehe.
aku tengah bosan ar skang.
skang ni kat bilik guru ni.
oh ya,
lupa nak cakap.
aku dah tak bekerja kat pusat tusyen Kumon tu dah.
skang dah jadi seorang guru di MRSM PDRM Kulim.
.
kan haritu aku kata ada interview kan.
Alhamdulillah, aku berjaya.
jadi lah guru b,inggeris sementara kat Mrsm ni.
.
tapi buat masa ni,
takda kelas lagi memandangkan skang ni minggu aktiviti.
kan bebudak asrama,
so bebudak form 1 and 4 yg baru masuk tu,
ada macam minggu orientasi la.
.
so aku akan start mengajar 28 haribulan ni.
so buat masa ni, tugas aku adalah merenung dinding atau siling hingga bosan.
huahuahua.
.
cikgu2 kat sini semua ok.
cuma buat masa ni xleh nak ngam lagi.
yelah baru 2 hari ada kat skolah ni.
.
skolah ni sangat dekat ok dengan rumah aku.
sebelah je kot.
so disebabkan sangat dekat,
selalu je aku datang lambat2 ke sekolah.
heheh.
.
dahla semalam masa aku gi pengebumian mak tam tu,
baru dapat tau ada sepupu aku pun mrsm ni.
dia cakap dia nampak aku,
tapi xtau yg aku ni kazen jauh dia.
aku tak mengajar form 5.
just ngaja form 2 dan 4 je.
.
oklah nanti aku update lagi.
bubbyee.
.
p/s : lambat betol nak pukul 1pm.

3 comments:

ini blog wirdah said...

chup chupp..i pon ex pdrm. umah i blok 12 je :)

wah,best la budak2 tu dpt teacher cantik,mude..haha.

waNiFarees said...

wuaaaaa.. bes2.. dapat kerja dekat ngan rumaH!!

intanurulfateha said...

.huu bestnyeeeeeeee
.eh syg~
.knp smntara?
.bkn sepatutnye tetap ke?
.papepun gudluck ^^