24 November 2010

24 Nov 2010

aku marahhhh !!!
aku memang tengah marah ni!!
takut tak??
takut tak??

aku tadi memang bersemangat nak update blog ni.
nak cerita aktiviti aku hari ni.
pastu uploadla gambar.
Masya Allah.
punyala LEMBS!
lembabzz.
sempat la aku baca novel, makan nasik tambah 2 kali,
pastu sempat main-main dengan abu, sempat tersungkur cium lantai,
pastu balik bilik tengok lappy,
TAK SUDAH-SUDAH LAGI uploading.

haihhhh.
bosan aku menunggu tauuu.
bohsannn.
nampak tak muka bohjan ehhh. bohsann tu????


jadi aku pun taknak bohsan,
jadi aku pun kuar la makan nasik di kedai.
macam takda kesinambungan je cerita aku ni.
yang last ni memang aku tipu pun.
saje nak bagi relevan dengan gambar.
haha.

aku tak kuar makan nasik di kedai pun.
aku just dok melepet atas katil sambil marah-marah kat Google chrome ni.
so, aku pun tak jadi la nak story apa aktiviti aku pada hari ini secara detail.
secara konklusi nya,
aku pi nengok Harry Potter (eri is so hemsem)
n makan Pizza Hut hari ni.
maka tamatlah entri aku pada kali ini.
sekian.



No comments: