01 April 2011

makaaaaann jeee

.
sekarang ni aku rasa macam aku ni pengacara rancangan Jalan-Jalan Cari Makan pulak.
hari-hari makan jer.
yela, memang hari-hari setiap manusia normal akan makan, kan?
tapi aku ni makan hari-hari yang over-over.
haha.
dah ah.
malas nak taip.
layan gambar sudey.


ni kuah capati.
kuah sardin.
fuhhhhh.
tarbaekkk!
gerai di simpang pulai.




ni laksa kat simpang pulai jugak.
tarbaekkkkk jugak !!!



yang ni pun sedap jugak.
tarbaekkk jugak.
lalala~

(lupa nak kaburkan no plat baby oranje ku.. biarlah. bajet artis pulak aku ni nak kabur-kaburkan.ngeh3 )


dim sum.
sedap !!
first time aku try dim sum and i loveeee it !!
dim sum ni kira bagus jugak la untuk kesihatan sebab dia bukan digoreng pun.
kurang kolestrol.
oh ye, dim sum ni orang melayu yang buat. :)



wonton mee.
em. lebih kurang cam kuew teow kungfu.
boleh laa..
tapi bagi aku, kurang masin sikit.



pau dia.
terliurrrrr.
pau kari dia lagiiii mantapz!



housemates !!!

p/s : abah is getting better.
thank you so much for those who keep praying.
terima kasih sangat-sangat

1 comment:

malika said...

laksaaaaa..... slurppp