30 April 2011

random

.
assalammualaikum wbt~
macam lama je aku abaikan blog aku ni.
macam biasala kan, aku kalau dah duduk di ipoh,
memang aku takdak mood nak update blog

so sekarang ni,
memandangkan aku berada di rumah
feel untuk update blog tu ada.

tapi kan,
aku rasa macam banyak sangat ja aku nak update sebab banyak jugak aktiviti yang aku buat sepanjang di ipoh ni.
memandangkan aku adalah seorang pemalas,
jadi aku letak pic,
pastu aku letak la caption sikit.
ahahaha.
dahla nak susun gambar pun pemalas.
berterabur je pic yang aku upload.
dah ar, dah kau rasa blog aku buruk, blahh arr
tak payah baca blog aku.
*emo emo*
hehe.

ok jom layan gambar jomm.


ni gladiator wedges yang aku dok mimpi-mimpi hari-hari
tunggu la aku ada duit lebih sikit,
memang aku sambar kauu

.

oh, ni bersama grup boria kelas aku.
depa nyanyi memang sedap.
selalu dok wat show sekitar penang.

.
boria lagi

.
ni grup discussion aku masa kelas english.
well, keja aku dengan depa ni,
gelak gelak dan gelakkkkkkkk ja.
pengaruh yang tidak baik nih.
muahahahah!

.
ni masa tengok red riding hood di ipoh parade
aku tak sangka ipoh pun dah setanding kl sekarang.
hebattt!
.

ni masa makan di smalltown.
ni malay punya version of oldtown white coffee.
tapi sedapp gakk
.
ni pulak nasik goreng ladna.
saja aku gedik-gedik buat sebab aku penah makan kat restoran tu, macam sodapp je, jadi aku try buat.
mama kata kuah sedapp.
mama kata ok, bukan aku.
hahahah!
.

tengok wayang.
kami gi pukul 11.10 malam.
agak bestla jugak cerita dia.
.


well, markas utama grup boria adalah tandas awam.
ni masa gi karoke tanpa henti.
aku melalak macam-macam jenis lagu.
dangdut ada, rock ada, jiwang ada.
memang BESTTT!!

ok, tu ja buat masa sekarang.
nanti aku update lagi wokeyy.
daaaa~
assalammualaikumm

No comments: