27 March 2011

favor


kawan-kawan, atau sesiapa saja yang sentiasa menjenguk blog usang saya ni, bolehkah saya nak minta satu pertolongan?
bolehkah anda tolong doakan agar abah kesayangan saya cepat sembuh? boleh kan?
sebab saya dah buntu, saya sedih tengok mama saya menangis.
saya minta tolong ni, tak banyak pun sikit je.
boleh ye?
nanti kalau anda perlukan pertolongan saya pula, insyaAllah saya akan bantu.
tolong ya sebab saya sayang sangat dengan abah saya.
anda pun sayangkan saya kan?

terimakasih..

3 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Insyaallah..abah chaq sakit apa? semoga semuanya baik2 ja ok..

malika said...

Ya Allah ya Tuhan ku, Kau perkenankan lah doa sahabat ku ini... semoga keluarga nya kembali gembira seperti selalu dan sihat sejahtera ... amin ...

Always Me! said...

Salam wanie.
abah ko apa khabar sekarang?