18 January 2011

1st day


helooo.
sedikit update.
harini hari kedua aku di sk kuala dipang.
ok, it went well.
takdala bosan sangat macam hari pertama.

hari pertama bosan gila nak mati.
aku kena relief untuk 2 kelas.
kiranya kena ganti mengajo kelas tu sebab cikgu tu tak hadir.

hari ni, tiga kelas kot aku relief.
okla.
bebudaknya pun ok.
tapi slang peraknya pekat sangat.
macam dalam hantu kak limah tu.
haa, betul ni, tak tipu.
cam kelakar pun ada.
hehehe.

aku dah dapat jadual.
tapi esok freee sebab aku takda kelas on wednesday.
bosan.
aku lebih suka masuk kelas.
bosan kot kalau takda kelas.
dok kira habuk2 je kat siling kat bilik guru.

tapi kalau ada kelas pun boring gak sebab kena prepare lesson plan lah,
reflection lah jurnal lah.
letih kot.

harap aku boleh bertahan utk 3 bulan seterusnya.
aminnnn.

No comments: