02 January 2011

entry yang banyak gambar

omaigodddd!
cuti dah nak habis ke nokss??


ok,
memandangkan aku dah janji nak update entri kan?
entri sebelum aku bertolak ke Ipoh.
sob3
sedih ooo..

barang dah almost habis packing.
so lepas ni memang agak susah lah aku nak update.
mesti bz je memanjang.
kekadang tu free gak.
tapi mood nak update takde lah.

mood untuk update blog hanya ada di rumahku.
home sweet home.
kulim sweet kulim..
kat tempat lain, aku tak suka and pemalas nak update.
boleh gitu?
hahaha

so esok, em harini actually.
haha
bertolak pukul 4.30pm dengan dua orang kawan.
naik kereta kawan.
memula ingat nak bawak baby oranje.
pastu malas lak.
biarlah dulu kat kulim ni.
biar dia rehat-rehat kat sini dulu.

so, jom ah tengok pic yang banyak ni.
mungkin ada yang aku da upload kot sebelum ni.
ntah,
aku tibai ja.
malas nak check-check bagai.
semua gambar-gambar ni aku cilok dari facebook aku je.
jom2.




ni oreo cheese cake yang aku buat hari tu.
sodappppppp!
aku memang suka cheese.
kek ni aku bakar.
bukan letak dalam fridge kasi beku cam orang selalu buat tuh.
aku bakar, then baru letak dalam fridge.
ada gakla perabes dalam rm60 nak beli bahan2 dia.
=.='

ni masa keluar dengan sepupu kesayangan.
ni kak long aku.
:)

ni pun sepupu kesayanganku, mza.
adik kak long. :)
tinggi kan dia??
jeles jeles

sesi photoshoot di tasik kulim
:)
nampak kah aku gemuk di situ?
peha gemokkk
ya, aku makin bulat sekarang.





ni masa nak pergi kenduri kat rumah kawan abah.


ni dengan tok aku yang tersayang!


anda nampak pipi tuh?
nampak??
dedulu org suka kata aku ni pipi labuh.
hik3.




ni, muka tak puas hati.

tak puas hati sebab malas balik ipoh




bila la aku boleh update lagi blog ni?


1 comment:

waNiFarees said...

lawa sunggoh hang ngan sepupu hg..