20 January 2011

praktikum update




kat bilik guru ni.
heheh.
tengok, menyempat lagi aku kan.
aku ni di mana saja ada kesempatan,
tambah-tambah kalau bosan.
lagila menjadi penyakit gedikgambar aku ni

well, sekolah ni ok.
it gets better day by day.
cikgu ok,
bebudak pun ok.
tapi bebudak tu, tak pasti lagi la
sebab aku belum start ngajo betul-betul lagi.
esok baru ngajo.
nak buat muka garang time masuk kelas.
bagi bebudak takot.

agak-agak bebudak takut tak?
aku ni boleh berwajah masam mencuka.
haha.
kerut ja kening.
tapi, aku suka bebudak la.
tak sampai hati nak buat muka ketat kat bebudak.
aku suka mengusik bebudak.
seronok tengok depa gelak gelak.
hehe

tapi takut depa melampau-lampau lak.
so, esok, mari kita menseriuskan diri.
esok ajar music tahun 4.
takmau ajar lagi esok.
nak kenal-kenal dulu.
tapi kena tanya cikgu pembimbing aku dulu la (cikgu muzik kelas tu)

haa, aku masuk kelab muzik dan kebudayaan.
depa ajak aku masuk karaoke.
hahahha.
i loikeee!

p/s : bila nametag aku nak siap nih? nak kena balik ipoh la pulak. adeh.tak nyabo teman nak pakei .

No comments: