01 November 2009

.
.
.
.
yuhuuu.
cuba teka aku kat mana?
aku kat kampung nii.
ehee.
.
panas weyhh kat sini.
fuhh.
kat sini hanya akan sejuk kalau malam dgn pagi je.
okey.
takkan aku nak online je kan.
haruslah aku pegi membantu tok memasak,
nak pegi kukur kelapa.
korang tau ke kukur?
haha.
kukur pakai mesin.
mesti korang tak reti kan?
aku pun tak reti.
ahaa.
takpa, taktau, boleh blajar.
.
oklah wei,
aku chow dulu.
japgi aku cerita pasal aku pegi penang semalam.
best woooo.
wokaii.
daa~

2 comments:

cik intan (◡‿◡✿) said...

.kg ktne?
.weeken ni i pegi kedah, dekat sik
.sedare kawen ;)

wanieybintang said...

kg i di k. ketil.
rasanya sik tu agak jauh la.
pcaye tak, i pun belum penah pegi sik pun.
haha.
selalu, dgar je. blum penah pegi, xde mende pun sane. huk3