23 September 2011

Dugaan

Assalammualaikum ..

Aku tak berapa sihat. Skang pun masih menggigil dan gigih jugak nak menaip. Dah tiga hari. Cirit birit berdarah + muntah + pening + sakit perut. Ntah apa la sakitnya. Skang dah lega muntah dan cirit, demam pulak. Jalan dua tapak pun dah penat sangat macam berlari satu padang. Tapi bersyukur sebab dah tak muntah dan ceri beri lagi. Tu adalah yang paling seksa lagi aku nak tanggung. Tuhan baru bagi dugaan sikit dah nak merungut. Semoga segala kesakitan ni, akan menginsafkan aku. Ok. tu je. bye

4 comments:

Miss Masjue said...

kak waniey,moga cepat sembuh ye =)

Pinad said...

get well soon!! ptut kau senyap di pesbuk bru yg serabut tu..

Teacher Koko said...

get well soon weh....

saadah saadun said...

get well soon sygku. jgn lupa makan ubat. rest banyak2. jgn byk gerak. ko tuh aktif. hehe. hugs