02 December 2011

Saya Sedang Marah.



Saya sedang marah nih. Muka saya dah sebijik macam Angry Bird kat atas ni. GRRRRRR. Tapi saya tau, tak berguna satu sen pun kalau saya marah-marah macam ni. Lebih baik saya terus dan terus berusaha dan lupakan sebentar kekecewaan saya. Mungkin satu hari nanti saya akan sampai juga ke tahap seterusnya, kan? Siapa tahu. *kenyitkenyit*

Sekarang pun saya dah sampai tahap 5. Punyalah susah nak sampai level 6. Saya lastik dan terus lastik untuk membunuh babi durjana tu dan akhirnya saya berhenti sebab bateri dah hampir habis dan saya sangat malas untuk mengecas. Hehe.



Dulu saya hairan betul, kenapa adik saya minat betul dengan Angry Bird ni. Tambah-tambah pulak adik saya tu memang gila game. Hari dok terperap dalam bilik dengan Play Station dia. Saya pulak, memang tak minat langsung dengan game. Apa-apa pun game, saya main separuh jalan je, lepas tu mesti bosan. Tak pernah habiskan satu game.

Kaum kerabat babi yang menyeringai nampak gigi yang sangat menyakitkan hati apabila mereka mentertawakan saya apabila saya kalah. Kroh kroh kroh *bunyi babi gelak* Sangat annoying tau. Sebab tu kadang-kadang saya suka mute kan sound bila main game ni.

Bila game Angry Bird ni dimuat turun (dimuat turun? gila skema) dalam handphone saya, saya belek-belek lah sikit. Sebab saya teringin jugak nak tahu, kenapa hampir satu dunia ni menggilai game ni. Main sekali, terus rasa bosan. Lepas tu, rasa nak main lagi sekali bila dah bosan sangat tak tahu nak buat apa.

Sekarang baru rasa ketagih. Sebelum tidur, main. Masa tunggu giliran di bank pun main. Masa tengah tunggu broadband connect pun main. Hari-hari main. Hahahaha. Tambah-tambah pulak, dalam handphone saya tu, macam-macam season ada untuk Angry Bird. Satu season tak lepas, saya lompat main season lain pulak. Satu season ada dalam 30 level. Hehehe.

Rasa geram sangat tak dapat letupkan babi tu. Geram betul. Sebab tu, bila tak dapat letupkan babi, cuba lagi dan cuba lagi. Bila dapat letupkan semua babi, rasa gembira sebab layak ke level seterusnya. Rasa seperti seorang wira dapat membunuh semua babi-babi hidung kemek itu. Sekarang baru saya tahu, mengapa mereka ketagih dengan Angry Bird.

p/s : Hari ni saya rasa nak bersopan dengan menggunakan 'saya' sebagai kata ganti diri. Hehe

No comments: