10 June 2012

Makan lauk kenduri pertunangan awek sendiri.

Aku kan suka baca forum. Sekali aku terbaca luahan sorang mamat ni. Sedih pulak aku baca. Saja aku nak berkongsi kisah beliau untuk bacaan semua.


haii all,aku skang ni tengah jatuh teruk,aku betol2 rase terhina,aku betol2 terduduk,dier berjaya menjatuh kan aku,,baru2 ni awek yang aku sayang,bertunang bukan atas kerelaan dier,katenye la,yang best nye,die x bagitau aku pon pasal die nak bertunang tu,aku tau sendiri dari fb,x boleh terima kenyataan aku,aku ditipu hidup2,die cakap umah die ade kenduri tahlil,so aku pon ok jer la,die x ajak pon,
yang best nye,malam lepas die bertunang tu,die datang jumpe aku,die bagi aku nasi ngn lauk,mula2 aku x tau dier bertunang,so malam tu aku x makan pon lauk tu,esok nye baru aku makan,yang best nye bile aku dah makan,aku on9 fb,sekali aku tengok ade 1 gambar atas pelamin,eh,macam awek aku ni,bile aku tengok betol2,memang awek aku,aku call die aku tanye die,n die cakap dier bertunang bukan atas kerelaan die,dier bertunang sebab mak die yang beriya paksa,best kan,before diz,die ade cakap,ader orang nak masok minang,and then die xnak,mak die yang pakse,pastu bile aku tanye2,mule2 die cakap x jadi,n then,pertunangan tu jadi jugak,,aku xboleh terima kenyataan,sebab die x bagitau aku,and then,aku makan LAUK PERTUNANGAN AWEK AKU,best kan jadi aku,terduduk aku,aku betol2 terduduk ni,betapa beratnye aku diduga sampai macam ni,




3 comments:

razy san™® said...

hmm..sadis gle...mmg jodoh pertemuan di tgn tuhan.. kite merancang tuhan menentukan..

semuanya dugaan...

Anonymous said...

kesian nye )=
kite yg bace pulak rase sedih
huhu

Zura said...

alahai..speechless plk !!.. sedey sgt !!