13 September 2009

emo day

.
tak payahla kau nak komen blog aku sbb aku komen blog kau.
aku komen blog kau tak mengharapkan balasan laaa.
aku komen sebab aku terasa nak komen.
bukan sebab nak suruh kau komen blog aku balik.
orang-orang macam ni patut pegi kelas fardhu ain belajar tajwid balik. (ada kaitan?)

tah ar.
yukengotuhel.

3 comments:

saadah saadun said...

weh,
napa?
ada lg makhluk2 yg wat perangai durjana gitu?
aku ingatkan dah takde..
heh..
bodo btol

miela77 said...

Salam...waniey...just blogwalking pepagi hari...boring lupa bangun sahur...huhuhu...nape cam marah je tu?...sabar eh dik...

waNiFarees said...

aku xbrani nak komen, cz hg tengah emo.. tapi brani jugak akhernya..


sabaq wani...