12 December 2010

Edit Foto Contest


aku ada masuk satu contest ni.
contest ni dianjurkan oleh QASEH DALIA ADELIA
antara syarat-syarat pertandingan ni, ha,
kena letak gambar yang anda dah edit dan gambar sebelum edit.
so, aku pilih gambar di bawah ni.


sebelum


tengok tu,
siap nampak jari adik aku lagi.
-.-'


selepas


ha, tengok-tengok!
jari sudah hilang.
awan menjadi semakin biru.
rumput menjadi semakin hijau.
hehe

syarat pertandingan ni jugak,
aku kena tag 4 orang.
aku nak tag.

saadah saadun
cda wakaka!
saini
syafawani

4 comments:

Qaseh dalia adelia said...

salam singgah dear..tq juin n gud luck ye

saadah saadun said...

matilah. dah la huduh gambo2 aku. huhu

razy san™® said...

hmm..dh ok, langit tu ko bg biru lbh skit lg...tp jgn trlalu over, tp pastikn diri ko yg over vivid plak...hmm..ok2..[cewah bercakap mcm aku tau semua kan...wakakkaa]

wanieybintang said...

adah : aku tau ko sgt berseni skali dalam mengedit pic. sbb tu aku tag ko. hehe. tp klu ko mls nk wat pn xpe. ni sbg syarat je tag2 ni

razy : yer baekla. tp aku xnak wat biru sgt awan tu, kang nmpak cam tpu lak. heheh