02 December 2010

Rapunzel.


bestttt !

aku suggest, sapa yang belum tengok tu, pegi la tengok yer.
sebab memang best dan comel-comel je semua karakter dia.
pastu aku rasa hero sangatlah hemsem ok.
tu adalah pengaruh besar gak aku tengok cita tu.
hahahaha.
of course, kalau hero hemsem,
barulah aku berseleraaa.
walaupun tu hero katun.

cerita dia, penuh dengan part-part kelakar.
tak larat nak gelak dah aku ni.
haa,
aku siap tengok 3D lagi nokss.
kau jangan jeles tau ! (ayat orang 1st time tengok 3D)

tak sangka aku kat giant kulim yang amat kusayangi tu,
Big Cinema dia ada 3D tau.
bila minah konter tu (sori weh, aku taktau nama kau) tanya nak yang biasa ke yang 3D?
bercahaya mata cekelat palsu ku ini.

aku cakap, nak yang 3D ahh.
sambil sengih-sengih teruja.
pastu dah bayar semua,
aku tanya dia,
mana spec? tak dapat ke?
haa, jangan tak tau, sinonim bagi nama aku adalah = over
so, adalah rutin harian bagiku untuk berlagak over.

pastu minah konter teket tu cakap, nanti depa bagi.
so, aku pun, ok thanks la kat dia.

pastu bila nak masuk,
kan ada mamat koyak teket (sori weh, nama kau pun aku tak sempat tanya. kalau kau hemsem, mungkin aku tanya. muahaha) , aku tanya dia lagi, eh, spec mana? spec.spec.

then mamat koyak teket cakap oh, satgi depa bagi kat dalam.
aku pun, oooo, worait. thanks broo!
pastu masuk dalam nak dekat sampai pintu wayang,
baru depa bagi.
aku tengok dia macam ada senarai nama ke hape ntah.
aku pun eh, nak kena sign dulu ke untuk amek spec tu.
ke kena sign untuk masuk wayang?
eh, da macam nak masuk kelas pulak untuk amek attendance.
tetiba aku nebes sebab nota kuliah sume aku bukan bawak pun..
adusss.
cemana ni kan??

pastu,pastu,
tengok-tengok tak kena sign pun.
fuhh legaaa.
kalau tak, memang kena lagi aku dgn prof jamelah kadiaq tu.
aaaa. dah ar. bosan ah kau wani. suka merapumerepek.

ok.
dah.
layan gambar jom.






oh, masa ni aku baru lepas goreng ikan, pastu minyak ikan yg dah sejuk tu dia terpercik-percik kat muka aku.

ha, 3D tau uolsss. 3D. teri di. paham?

heri poter part 1 dah tengok dah.

lepas amek pic ni, aku tgk balik pic, nampak tak clear. so suruh snap lagi, tengok, tak clear gak, gelap je, snap lagi, dgn flash segala tengah-tengah panggung tu kan (tapi tak kesah, sebab sume pun macam aku je, first time dapat spec 3D. hahah) gelap gak.
oh pastu baru pasan, masa tengok pic tu, spec dok melekat kat mata lg.
patut arh gelap pening2 lalat je aku tgk.

makcik yang berbontot tak berapa mantap kat belakang tu, perlu ke kau tayang aset kau di kamera aku? dah nampak cam, montot dia dah nak sama taraf dgn muka aku dah. sbb kompom korang akan bandingkan montot dia dgn muka aku memandangkan sebelah-sebelah je.
bosan btoi.

ok ah wei.
nanti aku update len k.
beboiii
assalammualaikum.

1 comment:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

wahh caq..nak kena p tgk jugak pasni..xleh jadi..ada 3D plak tu..best2!