20 April 2010

syukur Alhamdulillah.. tapi

.
tadi baru dapat call dari Kolej PTPL.

aku dapat panggilan temuduga untuk English Lecturer.
Gaji pun boleh tahan.
tapi buat aku fikir banyak kali sebab.
.
- temuduga dalam minggu ni jugak(kalau termasuk ni, ada 2 temuduga + 1 exam) semua dalam satu minggu. hm. boleh ke?
- kolej tu dekat Penang. kira memang over the sea la. kena cross the bridge. kena drive ke sana. so, duit minyak pegi balik. jauh tak eh, Kulim dgn Pulau Tikus?
- ada kelas malam untuk aku mengajar. paling lewat sampai pukul 9pm. (boleh ke? kalau rumah dekat dgn kolej takpelah jugak)
.
aku tanya abah, abah kata,
takpe, try lah pergi temuduga tu dulu.
kalau dah dapat, baru fikir benda-benda kat atas tu.
dahla nanti ada mock teaching.
nak kena prepare lagi nih.
dgn interview KPLI pun tak sentuh apa pun.
.
hurm.
anda-anda tolong doakan saya ya.
apa-apa pun aku bersyukur pada Allah sebab dapat peluang-peluang ni.
.
okey.
babaiii
.
p/s : pssst. miss zawani. umur sudah ditukar. wahahaha. biasa lah, org tak dpt terima kenyataan ni cam ni lah. hehe

2 comments:

intanurulfateha said...

.wish u lak! ;)

waNiFarees said...

Tahniah2 wei... anyway.. semoga berjaya dapat kerja yg hg idamkan..