06 April 2010

to mama

.
mama dah pergi kursus di Langkawi selama 4 hari.
aku pesan coklat banyak-banyak.
hehe.
tobleron puteh banyak-banyak dan daim banyak-banyak.
hersheys takmau sebab dah bosan.
:)
lepas ni aku geng dengan abah ja la buat sementara waktu.
dah mama tiada di rumah.
minggu lepas abah pergi kursus di Bangi selama seminggu.
aku ber geng dengan mama ja la seminggu tu.
skang ni mama pulak.
semoga mama selamat sampai dan selamat pulang.
mama, enjoy yer kat sana.
mesti mama best kat sana sebab ni kursus mengenai persaraan.
kareer apa yang boleh diceburi selepas bersara.
sounds interesting.
hehehe.
mesti mama tak sabar ni nak bersara.
sabar ma, lagi beberapa bulan jaa.
heee.
okla.
babaii.

2 comments:

kOiBiTo said...

wany...aku nk jgk coklat...hehehehhe..:)

wanieybintang said...

nantila
tggu besday hg taun dpan. heheh