14 September 2012

Bizi bizi

Snap tadi. blurr lah pulak. Lantakkk!

Nanti akan ke Pulau Pangkor berkursus selama 3 hari. Bestnya! Best bukan sebab apa, tapi sebab dapat  reunion balik dengan semua teman-teman rapat semasa di IPG Ipoh dulu. Haaaa. SYOKKK. Selama 3 hari jugak lah aku tidak akan berada di sekolah. Terlepas kursus KSSR selama 4 hari di Taiping. Kesian pulak pada cikgu yang terpaksa ganti tempat aku. Tapi paling best, aku terlepas mesyuarat hari Selasa tu. Hahahaha. Dahla boss suka membebel sampai pukul 5-6 petang. Letih tauu. Otak aku akan bergiat aktif dua jam pertama je. Pastu aku akan buat taktau je. Bohsannnn! So, aku asyik takda kat sekolah je dua tiga minggu ni. Bertugas di luar kawasan. Ini pun baru balik dari sekolah lain sebab aku bertugas jadi pengawas UPSR. Minggu lepas, pegi Sungkai dan taklimat merata-rata. Ni, keluar sekolah lagi. Takpa, boleh buat tuntutan perjalanan. Cepat pulak tu dapat. Heeee. Ok lah. nak update tu je. Byebye

No comments: