28 September 2012

Indahnya Berhujung Minggu di Rumah



Hari ni teacher waniey pi sekolah berkebaya biru. Ceceey. Nampak cam mok je. Haha. Sebab asyik pergi kursus tak habis-habis. Kalau pergi kursus pulak dapat makan free yang sedap-sedap. Dah makan free kan, sapu ajerrr. Haha.

Tadi aku masuk kelas Tahun 4, Fathullah cakap. "Wow! Ni hen mei li," Aku sambil senyum kambeng balas,"Xie xie ni". Kihh3. Bebudak ni memang jujur kan. Perahsan 15saat aku di situ.

Sekarang sudah berada di Kulim. Bestnyer *sambil pejam mata menikmati* Best tau balik rumah jumpa familli. Aku tak faham depa-depa yang tak suka balik kampung tu. Walaupun dulu aku duk di Bangi dan Shah Alam dulu, aku sangat kerap balik rumah (walaupun naik bas ekspress, tetap gigihhh). Dok Ipoh pun sama, selalu balik (sebab dah ada kereta, lagi kerap). Sebab aku rasa dengan famili lah aku rasa paling tenang. Ni ada sesetengah tu, tambah-tambah yang baru jejak kaki ke tengah bandar tu, terus lupa kampung. Konon nak lepak-lepak sana time hujung minggu. Baik balik tatap muka mak abah. Lagi best. :D

Tu je lah nak bebel. Malam ni nak update lagik. Rasa rileks sikit, sebab banyak kerja dah setel. Tapi minggu minggu seterusnya nak kena setel lagi dua kursus selama lapan hari dari pukul 8pagi - 5petang. Erkkkkk!! Pengsannn!

p/s : BONOS BONOS BONOSSSS! Terima kasih PM ! :)))))

No comments: