17 September 2012

Cuti-Cuti Pangkor.

Esok aku dah nak bertolak ke Pangkor. Heee. Tak sabar. Barang dah siap packing. Esok aku bertolak dengan 3orang kawan. Berjumpa dengan lagi dua orang kawan di jeti. Kemudiannya, berjumpa dengan rammaaaii lagi kawan seluruh Perak di resort. Sewonok sangattt. Hihi.

Eh, aku tak sambung pun kan PART II. Tak sempat lah. Banyak sangat aktiviti cuti ni. Nanti ai promis ai wil apdet oke?(walaupun takdak sapa pun dok tertunggu-tunggu) Biarlah aku perasan sorang-sorang.

Okey, nak pegi isi minyak pastu macam nak singgah MCD, drive tru GCB. nyumssss~

Tata

1 comment:

Zura Lee said...

Nanti jangan lupa keseronokan ke'best'an bercuti kt pangkor yerk cekgu !!