20 March 2009

happy.


pada hari ini saya sangat letih tetapi gembira. letih kerana terpaksa berjalan ke hulu ke hilir dan menebalkan muka untuk meminta bantuan dari para pensyarah yang sangat lah baik hati.
Dan gembira pula kerana keletihan itu berbaloi kerana segala usaha kami (adahku juga terlibat) berbayar.

Baru ku menyedari bahawa pensyarah-pensyarah Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, UKM adalah sangat baik dan mengambil berat. Masalah terjadi apabila kami, selaku makhluk2 yang selalu menimbulkan masalah (aku dan adah ), dijangka tidak dapat menyertai majlis konvokesyen 2008/2009 dan sekaligus tidak dapat grad bersama rakan sekursus yg lain akibat masalah yg tidak sepatutnya berlaku. Namun begitu, masalah dapat diatasi dengan usaha kami yg bersungguh-sungguh sehingga mengorbankan masa makan kami (satu pengorbanan yg amat besar). Syukur. Alhamdulillah

notakaki: Tahukah anda bahawa Nur Shazwani Bt Abdul Azim sering dihadapkan ke meja pengetua/guru besar semasa bersekolah rendah dan menengah akibat kesalahan disiplin? Beliau berazam untuk berkelakuan baik semasa di universiti dan azamnya itu tercapai apabila tiada rekod disiplin dicatatkan sepanjang beliau berada di universiti.

No comments: