21 June 2011

yuhuu !!


rindu aku tak? hehe. maaf yer. aku sengaja privasi kan blog aku ni sebab ada pengubahsuaian template sikit. ceehh. baku gila lah aku hari ni. hehe. jadi ini dia template terbaru aku. colourful. hehe. bukan apa, template blog aku sebelum ni gelap dan suram je. kadang-kadang tu, nak menaip entri pun takda mood sebab keadaan blog yang macam bleghhhh!

jadi, aku pun ambil keputusan nak tukar template. merata-rata aku browse template blog ni.pastu dah apply template tu, tukar yang lain pulak. tukar, tukar dan tukar dan akhirnya, aku customize kan sendiri je template yang dah sedia ada dalam blogspot ni. haha. beriya je cari kat laman web lain.

simple je kan template aku ni. header pun simple je. dulu rajin buat header sendiri pakai photoshop.sekarang, malas sudeyyyy. so, aku akan kekal dengan template ni sampai lah aku terasa nak tukar yang lain.

ok.itu saje. byeee.

No comments: