14 June 2011

this lame issue. *again*

.

adehh.

kekadang kan, aku rasa aku ni macam artis pulak.
ada orang nak stalk-stalk bagai kan.
kau nak stalk, pi la jadi jack and the bean stalk tu.


eh, tapi aku memang artis ape.
kan ke orang kata aku macam misha omaq, rita rudaini, eh bukan. rota rodainoks, irma hasmie dgn erra fazierra??
hahahah.
jangan marah. jangan marah.
saja ja nak kasi hangin itu stalker.


dulu aku bajet,
wah bestnya dia ada stalker.
mesti dia famous sampai ada orang nak stalk dia.
duhhhhhh~
=_=
tak best mana pun ada stalker ni weh.
rasa rimas lagi adalah.


nak-nak kalau dia melibatkan kazen dia lah, kawan dia lah, makcik dia lah.
amboiii, tetiba satu kerabat family nak ngintip personal life aku kann??
wahh, artisnyerrr aku niiii.
haha


well just wants to update my stalker.
I’m at longitude 345789.24 & latitude 263784.47 and I am cleaning my gun.


ha, kau.
blog aku pun dia stalk jugak.
dan of course lah beliau gigih baca blog huduh aku ni dari first entry aku lagi.
bayangkan aku dah ada 600+ entri.
mesti dah khatam beberapa kali tuhhh.
eh, kata stalker tegar kan.
harus lah semua online masterpiece aku dia nak usyar.
syabas lah kau.
nanti aku kasi email twitter, flickr, myspace dan formspring aku kat kau eh.
mesti kau rasa sangat teruja sampai melompat dan kepala terus melekat di siling.
heee~


lepastu, nak copycat pulak.
dasar stalker yang suka salinkucing betul dia ni.
just put on your own identity la.
memang sahhh aku artis.
nak stalk, pastu nak salinkucing i lagi.
ouh em geee.
i am so touched!


p/s : kamu. ya kamu. saya merindui kamu.





No comments: