10 October 2011

Ada anonimes komen blog aku wehhh

Aku check blog tadi tetiba tgk ada anonimes tinggalkan komen. Aku pon bace, pastu tetiba aku teruja sebab bukan selalu anonimes yang suka bagi komen negatif kat aku nihh. Rasa cam terkenal pulak, macam Cik Epal pulak aku rasa aku nih. Hehe. Yelah, Cik Epal kan selalu kena hentam dengan anonimes. Biasa lah, anonimes dia malu nak tinggalkan link dia, so dia komen sebagai anonimes je. Sapa nak baca, sila baca kat bawah ni. Well, aku takkan nak sembunyi-sembunyi pun kalau orang cakap benda negatif pasal aku. Meh wei, ramai-ramai baca apa yang dia tak puas hati tu. Oh, by the way, komen ni dia tinggalkan dekat entri Facebook #1 aku tu. Alalalala, terasa lettewww. Hik3

'cam bdoh jek.. pdahal ko sndri pon suka stalker psal org laen.pastu nk band fbook.ak pon ska post byak status kat fb.. nnti dpat komen2 n pndpat dr org laen.dah fb ko ikut suka la ko nk post byak gnung mna pon.ak tpikir jgak ade org cam ko ni yg skit mata jiwa raga sgala yg ade la ngan posting fb org laen..mgkin xde org komen status ko kowt..xpon srg dua jek sbb tu ko cam jlous mereng.blog ko cam klakar trutama ayat beraktnpahnti ak pon enjoy bca tp mkin lma cam ko ni byak tnaga ngatif la.cam ego stggi gnung lak tuh.mgkin last da ak mlawat blog nih.. by'

well, pertama sekali, aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat kau sebab sudi membaca blog aku. Kedua, aku nak cakap, yang aku tak boleh nak ulas panjang komen kau ni sebab sekarang aku tak pakai lens dan spek aku, aku carik tak jumpa jadi agak rabun sikit nih. Ni pun rapat gila ni muka aku dengan skrin lappy sampai bersentuh hidung dengan skrin lappy. So, esok ke lusa ke, aku reply lah komen ko ye anon sayang. Aku percaya walaupun konon kau kata ni last time kau melawat blog aku, tapi esok mesti kau datang lagi, kan? Alolololo, rindu aku leteewww, sampai merah pipi blushing.Ekekeke.

3 comments:

waNiFarees said...

Fuh... sampai lagu tu.. wei, nak jemput hang mai kenduri aku. nak kad x?

wanieybintang said...

nak. hehe. sbb aku taktau jln p uma hg..

mocha caramel said...

ceh kedengki la tuuu...ni minah selebet mna hat kmen tu..sapa kata fb caq kmi tak laku..?deyyy!berderet2 org kmen tau..ok sgt nk mrh ngn mnusia tersebut!