29 January 2012

Azam 2012

Aku tetiba baru ingat kita dah masuk tahun baru dan aku belum ada azam. Jadi azam aku adalah lebih kurang sama macam azam-azam tahun lepas. Cuma satu je azam yang tak pernah ada dalam senarai tapi tahun ini ada.

1. TAK MAU BOROS. NAK JIMAT. NAK SIMPAN DUIT BANYAK-BANYAK.

2. NAK SEMAYANG CUKUP 5 WAKTU HARI-HARI. TAK MAU TINGGAL-TINGGAL DAH.

3. NAK KAWAL NAFSU MAKAN SEBAB NAK KURUS.

Okey. 3 tu je aku nak tunaikan tahun ni dan tahun-tahun seterusnya. InsyaAllah. Yang no 3 tu senarai baru. Hahahah. Tak pernah-pernah aku berazam nak kurus. Selalu berazam nak gemuk je. Sekali haa, AMEKAU.

Okey. Itu je. Assalammualaikum.

1 comment:

Miss Masjue said...

kalo gitue tak nak la azam nak kurus.hehe :P