24 January 2012

Lawak hari ini

Di dapur,


Adik : KAKAK !!!! Telefon !!!!!


Aku yang berada di ruang tamu terkejut.


Aku : Haaa?? Tak dengaq !!!


Adik : TELEFON !!!!


Aku : Telefon? 


Adik : Haa, adik dengaq henpon kak bunyi.


Aku pun sibuk-sibuk cari hempon. Arghh sudah. Mana pulak aku letak, cari merata-rata tak jumpa.


Aku : Bunyi call ka message??


Adik : Taktau. Yang pempuan gemuk menyanyi tu.


Aku : ????? 


Yang orang pempuan menyanyi. Aku mengambil masa hampir 10saat fikir. Yang perempuan gemuk nyanyi? Ringtone apa yang aku letak ek, yang ada pempuan gemuk nyanyi. Ish. Blur. Serius Blur. Pastu tetiba dapat fikir. Eh, ringtone message aku adalah Adele-Someone Like You. Cis, sampai hati kau adik tak kenal dia yang femes lagi cun meletop tu. Pempuan gemuk kau panggil dia ?? Hampeh betoi. Adele tu femes dan cun kot. Adele cun kan? Aku suka tengok dia, walaupun berisi sikit tapi muka dia cantik, dagu berlekuk, mekap cantk rambut cantik, semua cantik. :) Jangan layan adik aku. Dia taktau apa-apa. Dia tau KPop ja.

1 comment:

Pican said...

haha.lawak laa.tapi dya memang gemuk kan..but sesuai dengan muka.muka dia serius perfect!