30 July 2012

Hm.

Tadi aku tersedar yang duit simpanan aku short rm200. Hui. Macam mana boleh terkurang ni? Aku dah bajet dah, dah plan dah. Dah asing-asing semua untuk keperluan-keperluan, tetiba aku kira balik terkurang RM200 dari apa yang aku catat dalam diari aku. Mana boleh ini macam. Adush. Banyak tu rm200. Cemana leh terkurang 200 ek. Aku dah spend ikut yang aku plan. Cemana boleh terkurang 200 ni????? Stresssss aku memikir. Banyak tu 200. Aku ter over spent kah tanpa disedari? Tak mungkin. Tak mungkin. Duit untuk belanja hari-hari dalam akaun lain. Duit gaji dalam akaun lain. Duit simpanan dalam akaun lain. Takkan terguna punya. Haihhhh. Terkurang 200 simpanan aku bulan ni. By the way, aku dah dapat dah medical card aku semalam. Untuk insuran punyerrr. Prudential BSN. Boleh guna anytime. Dia cover RM150 semalam atau lebih untuk mana-mana hospital yang terpilih.



Lama pulak tak letak gambar seniri. Hehe


p.s : Terfikir nak buat side income lah. Apa yang aku boleh buat ek?

1 comment:

FaRiD said...

boros sgt kot ahaha