03 October 2012

Jom D.I.Y !

Assalammualaikum !! Entri hari ni untuk depa yang kreatif dan suka mengitar semula bahan-bahan terbuang. Jom kita D.I.Y (do it yourselves!)

 Cawan kertas dijadikan bunga. Aku rasa ni macam idea yang menarik jugak untuk kelas Pendidikan Seni aku nanti.


Yang ni pun macam best. Tapi macam banyak je langkah-langkah nya. Hehe


 Yang khas buat si peminat skirt pendek. Baju-baju lengan panjang yang dah tak muat tu, boleh lah ubaisuai jadi skirt.


 Yang ni sangat comel. Nak buat projek untuk Pendidikan Seni jugak! Hehe


 Untuk perhiasan. Tapi kena bersabar lah buat ni sebab nak kena buat benda yang sama berulang kali.


 Comel !! Projek Pendidikan Seni lagikkk!


 Nak buat yang ni kena kumpul banyak-banyak gulung tisu tu dulu, baru boleh buat.


 Kreatif jugak. Ada saluran untuk melembapkan tanah dengan air


 Pasu-pasu ni kalau letak dalam rumah sesuai kot. Letak kat luar kang kotor pulak lace tu


 Kreatif! Tapi banyak kerja jugak ni. Kena paku kan dulu papan kat dinding, kemudian baru boleh gamkan tin tu.


Nak kena tebuk lubang kat bawah cawan tu pulak kan. Sapa yang rajin dan teliti, boleh la cuba.

Itu saja. Selamat mencuba. Tata !

1 comment:

Zura Lee said...

kretif tol yg skirt pendek tuh...