16 June 2009

pernah tak korang rasa .. ?


aku ada satu habitat ni.
eh, tabiat. bukan habitat.
masa sekolah rendah memang aku selalu kompius ok, perkataan habitat dan tabiat.

ok.
sambung.
aku ada satu tabiat ni.
kalau aku pegi mana-mana kan, mesti dalam hati aku, tak sesabar nak update kat blog pasal tempat yang aku pegi tu, pengalaman aku, perasaan aku, apa yang terjadi.
siap dok reka-reka dah ayat apa nak letak dalam blog.
sama ada penggunaan ayat pasif atau aktif.
penggunaan imbuhan yang betul dan pengolahan isi-isi penting.
memang teruja gila lah nak letak dalam blog.

pastu bila balik,
bukak laptop, terus kemalasan mempengaruhi diri.
maka hilanglah segala ayat pasif dan aktif,
penggunaan imbuhan yang betul dan pengolahan isi-isi penting.
yang ada hanya virus-virus malas dalam kepala otak aku.

selalu sangat macam tu.
tadi aku ada buat aktiviti sikit.
pastu, teruja la nak letak dalam blog kan.
dalam bas nak balik kolej tu, dok pikir dah nak cerita macam-macam.
pastu bila balik,
hampehhh~


korang ada tak rasa cam aku?
ke aku sekor-sekor je yang mengalami sindrom-sindrom sebegini?

6 comments:

saadah saadun said...

pernah2..
smpai aku rasa bosan sgt3 dah..
hahaha..
pdhal sebelum tuh berlumba2 idea dtg..
huhu

wes..mana janji2 mu mahu YM????????
hoh

wanieybintang said...

adah: mungkin itu sindrom2 ahli2 skenyet??

adel said...

hahahha...cik adik...saya juga...ketrujaan yang maximus pada awalnya...disusuli dengan tiba2 mcm kene alzhiemer bila dah pn9 n depan lptop..idean yang mantep,,,hilang habeshhh hahahhaha

waNiFarees said...

sama la kita....

haih... masa dalam otak.. kemain senyum sorAng2 bajet da ble hasilkan Blog yang hebat...

memang xble blah..

wanieybintang said...

adel: btol2. aku bukan setakat kena alzheimer, anorexia pon aku kna skali. isk3.

mrsafiqfarees: tu arh. tu mmbuktikan betapa baloqnya kita..

Ekako said...

me too rasa mcm tue jugakk hahaha.. penghabisannya sampai berhari2 xupdate n last2 gambar2 ja d upload.. hahaha