08 January 2010

adehlaaa~

.
ada seorang chinese student ni.
aku rasa umur dia lebih kurang 7 tahun kot.
dia ambik subject english and maths.
setiap subjek satu jam.
.
pastu aku tengok cepat sangat dia habis maths.
dan nak datang for english.
so aku tanya.
.
me : aren't you supposed to go for maths?
kid : yeah, but that teacher asked me to come for english.
me : really? which teacher?
kid : that engge porenggey teacher.
me : huh??
kid : ya laa.
me : did you mean the Indian teacher asked you to come here?
kid : ha. yes. yes.
me : haiiya. next time don't say enggey porenggey teacher, say the Indian teacher, or you can say his name.
kid : but i don't know his name.
me : you can ask him. 'teacher can i know your name?'
kid : oooo.. okey. okey.
.
ni kalau Nethia dengar kan best.
hehe

2 comments:

miss noorul said...

hihi.. budak2 sekarang.. ^_^

saadah saadun said...

ahahaha..
gila comel kanak2 tuh..
nk g tempat keje ko r 1day