13 January 2010

jatuh cinta

.
.
sebenarnya, dah lama aku jatuh cinta dgn kereta ni.
dalam 3 bulan lepas.
mata aku memang akan cepat terperasan kalau kereta ni lalu tepi ke depan ke belakang aku.
memang aku akan pandang dengan perasaan yg sangat kagum.
fuh.
memang aku minat habis ar kereta ni.
design dia nampak eksklusif siot.
.
hari tu ada sekali aku on the way balik keja.
tetiba terperasan keta ni.
pastu mai cilok dok depan aku lak kan.
fuhhh.
seronok gila aku.
aku asik pandang bontot keta tu ja,
jalan tak pandang dah.
eheee.
.
adoi.
memang aku jatuh cinta dengan kereta ni.
kaler putih cun gila.
.
penah skali dok aku tengah dok makan,
pastu aku rasa mcm ada the 6th sense (ceh, tetiba) toleh tepi tengok ada kereta idaman aku lalu.
fuhh.
kenyang terus babe.
aish..
serius jatuh cinta.
.
mmuahhh.
i lap yu my dream car.
.




2 comments:

sweetsuraya said...

oit...sejak bila minat H ni??
aku ingt aku je yg minat...
huhu..

syue said...

accord? evo lg best kot? :)