18 March 2010

TAG

.
telah di TAG oleh cik Pinad.
dah lama gila tak layan tag ni.
so sekali sekala best gak buat.
hehe.
.

1. Adakah anda rasa anda HOT?
* tak berapa sangat la, sebab sekarang dah musim hujan.
.
2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang
.

3. Cerita pasal gambar ni.

* oh, ini adalag gambar permandangan di ladang lembu di NZ. haha. apahal skema sangat la aku letak background ni kan.

sbnanya lappy aku baru ja diformat dan ditukar hard disk nya, jadi aku pun tak nyempat nak tukar-tukar apa2. sebab tu skema ja wallpaper aku.
.

4. Kali terakhir makan pizza.

*aku tak ingat dah kurun ke berapa.

.
5. Lagu terakhir anda dengar.

* yank-wali band.

buang tebiat layan lagu indon pulak.

.
6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni.

* menggaru-garu bahu yang gatal.

.
7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?

* shadz (time skolah menengah dulu),

*waniey

* kak chaq (nama paling komersial sekali, muahha)

.
8. Tag lagi 8 orang (saja senaraikan..takmo buat takde hal )

nak tag sorang ja.

sebab dia sama nama dgn aku.

;D

*miss zawani zakri.

.
13. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda.
* dia adalah sahabat ukm ku.

* dia adalah peminat setia cerita vampire tuuu.

* dia adalah comel

* dia adalah peng 'kidal'

* dia adalah sangat ramah menegurku apabila kami terserempak di UKM dulu. tak kira lah ketika sibuk berebut menaiki bas atau berjalan-jalan di ptsl.

ok, cukup 5.

hehe.

ok sekian.

2 comments:

peAnut said...

ouch2..
i blushing u puji2 i ni..
wawawa~
tp i xpoyo cm 'kwn-bek-u'
kt fb tuu(u know what i mean)
hahaha~

waNiFarees said...

hehehhe.. tengkiu2!! nanti aku buat na.. skang idop berserabut gila.. HuUUu