22 March 2010

teringin~

.
tengah tensen tensen, aku terjumpa benda alah ni.
comel la.
aku ingat nak beli,
murah dan berpatutan.
bilik aku pun bosan je,
takda dekorasi langsung.
kalau tempek-tempek benda ni,
semangat sikit nak bangun awal pagi.
muahahaha.
ntah-ntah lagi liat hang nak bangun, caq.
.


aku letak sikit je ni.
kalau nak tengok lagi,
sila kelik sini.

4 comments:

waNiFarees said...

perghhh!! smart!! time anak dara la boleh buat bilik sendiri camni wei..

kOkO cokeLaT said...

wehh aku ade beli wehh,
sticker yg utk decoration 2 kan??
aku de tampai kat blk..
mmmg comey weh, pas 2 murah..
pe lagi, beli cepat2.hehehe

sweetsuraya said...

aku pn berkenan gak bende2 camni...
baru2 ni kat putrajaya mase belon panas dia jual RM4..
tggu time duk umah sndiri baru leh deco....huhu...

wanieybintang said...

wani : tula, nanti dah jd mak orang, dah maleh nak buat menda2 cani. hehe

koko : ko ada beli ka? nak tengokkkkkkkkkkkkkkk! hehe, letakla kat blog ko.

su : laa, deko la kat bilik ko. best apa