12 May 2012

Hari Sabtu.

Ayam tak habis. Membazirnyaaa.

Baru balik dari Mcd. Tadi aku order chicken foldover, ayam goreng 4 ketul, air dan eskrem mcflurry perisa horlicks tu. Memang sedap sangat aiskrim tu. Ada kepingan rangup macam nestum dalam tu. Banyak betul aku makan. Haihh. Baju pun dah makin ketat. Tapi nak buat macam mana, dah senang hati dan tengah bahagia kot, sebab tu makan banyak. Muka pun makin bulat. Malam ni masih takda idea nak bawak mama dinner kat mana. Western ke tomyam? Nanti bincang dengan adik. Esok jumpa dengan Encik Sayang lagi. Gemuk lagi. Mr. Love, i blame you for all these.

Tadi pergi rumah jiran, tengok apa yang patut. Plan asal, nak pergi tunjuk muka dan tolong apa yang patut. Tak merancang pun nak mengikut sekali rombongan meminang. Tapi sekali abah memaksa keras suruh aku pi jugak. Pi belajar tengok majlis camna. Aku takmau dan aku buat perangai. Aku dah ada plan sendiri dan abah please jangan rosakkan. Tapi macam biasa, mestilah abah lebih berkuasa dan aku sebagai anak mestilah menurut kata abah walaupun menangis-nangis takmau pi. Bila lah aku nak matang? Hmm. Tapi tetiba abah dan mama tak jadi ikut rombongan dan aku pun meneruskan plan yang telah dirancangkan. :) Alhamdulillah.

No comments: