04 October 2009

random


Aku ingin bercerita mengenai sesuatu. Nak mintak pendapat korang. Tapi benda yg aku nak cerita tu buat aku hilang mood untuk menaip. Camne hah? Takpe, aku akan bercerita jugak mengenainya nanti. Kira aku hutang dgn korang 2 entri la kan. Entri pasal eksiden part 2 dgn entri pasal cerita rahsia aku ni. Takpe, nanti emosi aku stabil sikit, aku cerita ok?

p/s 1: kepada kawan-kawan yang tengah tunggu KPLI, nak beli nombior pin, aku dapat tau dari sepupu aku yg merupakan seorang pensyarah di maktab perguruan, no pin hanya akan dikeluarkan pada awal tahun depan dan pengambilannya pada bulan julai 2010.
p/s 2: Adah, nak jumpa tak minggu depan? :)

6 comments:

saadah saadun said...

nak3..
ko dtg la k..
aku tggu..
sedih lak aku ko wat entry bye2..
napa weh

peAnut said...

seriyes taun dpn???
adOiiii..kna p keje dlu arhh..

kOkO cokeLaT said...

waaa taun depan ke?
waa lame lagik tuh kene tggu..
adess, nmpaknye kene carik keje lain dlu nih..
mampos lamenye aku nak dok mnuggu kpli nih..

waNiFarees said...

weH!! aku da xsabaq terketaq2 dengaq cita hg.. LaGi panjang... Lagi best!!

fhad said...

comfirm ke taun depan? thanks for the info.. nak tanye skit kulim katne? saye pun kg kat kulim gak..

amir acap said...

hahaha..biase r tuh...hee..