27 October 2009

BERUKben





haih. bosan betul kalau broadband berperangai macam aku.
degil.

7 comments:

saadah saadun said...

cntik wei..
serius

cik intan (◡‿◡✿) said...

.wohh comeyl pic! ;)

peAnut said...

men mekup2 ek?
pls3..mekapkn ak..bg santekk cm
kmu..=D

waNiFarees said...

wah!! cepat ajaq camna nak buat mata camTuh!!! cantik!! cantik!! macam mata kim kardashian!!

wanieybintang said...

adahku: cantik ke? ok dgn sepantas angin akan aku buat gambo profile kat fb. ngengegeg

intan: intan lagi comeyl kutz.

pinad: eh, ko ni cam tawu2 je kan aku men mekap2. hehehe. aku mekap diri sendiri pun belum lepas, cmne nak mekap ko. yg ni pun, aku hantam saja tenyeh segedik mungkin.

mrsafiqfarees: kim kardashian yg idung kemik. hahah. aku tibai ja weh, calit kala puteh sikit, itam sikit, buh eyeliner, siap. huhuh

Syida Wakaka! said...

i like this pixie...ko nmpak fierce.. (sila masukkan 20sen ke tabung pengangguran aku) huhu!

wanieybintang said...

cda wakaka! : ok cda, aku dah masukkan dua kupang dah