01 October 2009

Bebel bebel

.
kat tempat aku ni asyik hujan je memanjang.
kejap cuaca elok, dalam sejam dua, hujan lebat,angin kencang.
susah la aku nak kuar time hujan-hujan ni.
.
bila hujan,
abah tak boleh naik moto,
jadi naik keta.
.
dan keta satu lagi mama naik.
tinggal lah moto kat aku.
.
nak suh aku naik moto ke?
huuu.
sorrii.
sejak aku pi cium divider dekat dgn ibu pejabat polis tahun lepas,
dah tak berani dah weii nak tunggang moto.
.
setakat nak bawak dekat2 bleh laa.
calar balar habis 135lc merah kesayangan adik ku itu.
hehe.
keje aku ni merosakkan harta benda orang je kan.
hari tu calarkan keta mama.
.
sebab tu la, aku nak keje cepat,
nak beli keta seniri.
kalau rosak, tak kesah sebab keta aku.
.
p/s: takpe, entri pasal eksiden dan kisah dating ku akan muncul jua nanti.....

2 comments:

waNiFarees said...

xsabaq2 nak tunggu...

~♥ cik intan® said...

.hehehe ;p
.kem salam adik ek kakak bintanG!