28 July 2009

aku dah dapat keje!. penonton tv sepenuh masa.

.
yeay.yeay.
GG season 2 dah start.
padahal, orang lain dah khatam pun season 2.
aku malas nak tengok kat laptop.
cam tak puas rasanya.
baik tengok kat tv.
takpe walaupun lambat sikit.
tapi puas.
.
zaman the biggest loser dah lama lepas,
aku baru nak minat.
yelah, dulu memang aku minat masa dimainkan kat AXN kalau tak silap.
pastu skang tukar Hallmark pulak.
aku, sejak astro buat sistem no saluran dia ke 3digit ni,
memang aku blurr je.
dulu masa dua digit, memang aku hafal sumanya.
skang ni, hafal yang penting-penting je.
dan aku baru je discover channel hallmark ni.
dan baru terjumpa rancangan TBL ni.
tak sabar nak tunggu the biggest loser asia plak.
rasa macam, teruja la tengok perubahan dorg dari gemuk gile ke badan yang kurus.
ngeh3.
.
dulu minat the prison break gak.
minat sebab ada wentworth miller je.
jalan cita pun agak minat la.
tapi makin lama makin bosan.
tah bila nak kuar penjara tah.
.
desperate housewives.
memang minat dari dulu.
suri rumah kat malaysia macam tu tak ek?
.
ANTM.
yang ni memang aku follow dari season 1 sampai la the latest.
yang ni semangat lak aku tengok kat utube.
walaupun tak clear smpai pening kepala aku.
tapi semangat nak tau sapa menang.
lepas tengok cita ni je, mule ar berangan nak jadik model.
hak3.
tinggi pun tak cukup weiii.
.
oh.
aku puasa hari ni.
puasa ganti.
ada lagi 5 hari.
huahuahua.
bak kata cik intan nurulfateha,
baju raya dah dapat, puasa haruslah diganti dengan cepat.
.ahha.
.
oh. lupa.
jugak peminat setia battle of angels.
cerita siam.
hehe.
.
p/s: dulu susah sangat nak tengok tv. skang nak balas dendam.

1 comment:

intanurulfateha said...

.haha ade name ai laa
.malu ai tau yuuuu

.eh mcm menarik je keje u
.ade keje kusung x? :P