28 July 2009

jum men tenis.

ok.
nak cerita pasal tennis.
aku dah janji kan?
.
well, aku belajar main tennis ni dari abah.
dulu aku tak minat.
pastu tengok abah main, macam best pulak.
.
aku main dalam rumah je.
ada jugak main kat luar rumah kekadang.
.
reket dia tak mahal pun abah beli.
dia spesel sikit.
.
.
reket ni, jaring dia besi.
haaa.
ganas tak aku?
guna reket jaring besi ooo.
.
aku tak selalu main tennis ni.
bergantung kepada jumlah lalat.
.
yelaa. lalat.
sebelum main tu, aku pakai la pakaian yang sesuai kan?
ala-ala serena williams tu.
.
pastu, dengan segala kudrat aku,
aku hayunkan reket kesayangan aku ni ke arah lalat-lalat tersebut.
prappp!
bila terkena sekor, aku rasa puas hati sungguh.
tengok lalat-lalat tu melekat kat jaring besi sambil terbakar seluruh tubuh.
hahahah.
rasa gembira sekali.
.
reket ni, dia ada punat.
bila kita hayunkan reket ni kenala tekan punat ni.
punat ni mengalirkan arus elektrik kepada jaring dia.
.
kekadang bila dah melekat lalat kat jaring tu.
aku tekan lagi punat lama-lama.
meletup-letup dia (sang lalat).
hahaha.
sampai berasap dan bau hangit.
ya, aku pemain tennis yang kejam.
.
selalunya memang mengeluarkan peluh kalau main ni.
aku dah bagi nama nak masuk tournament.
kot boleh dapat trofi macam venus ka, konikova (betul ke ejaan dia) ke.
so, klu korang tengok aku bertanding kat espn nanti, jgn terkezut arr
.
oh, ya.
reket ni memang boleh didapati di mana-mana.
memang boleh dimiliki oleh sesiapa saja.
jenama dia em.
tak tulis pulak.
tapi aku namakan dia the lightning.
sebab dia ada lambang kilat kat jaring dia tu.
haa.
hebat kan.
boleh didapati dengan harga rm1o di kedai-kedai runcit berdekatan.
.



No comments: