23 July 2009

i am ok.

.
ok kawan-kawan yang disayangi sume.
aku dah ok.
hehe.
:)
.
saje rase gedik nak buat entri benci kan.
hehe.
.
aku skang tengah pikir-pikir nak dok bilik sape time aku g ukm nanti.
pasti aku akan bawak beg sebesar-besar alam walaupun nak dok 5 hari jek.
hehe.
hm. nak dok bilik sue, ke adah, ke anis ke ijan?
.
anis, boleh ka kalu aku nak tumpang bilik hang?
hehe.
.
pastu aku ingat bila aku sampai ukm nanti,
aku nak kuar dengan 'anda-anda' sume.
buleh ke?
aku nak pi karoke, maen boling pun takpe.
if nak lebih extreme lagi, pi times square perabeh duit.
takpun lepak unikeb, makan sambil bergosip.
besh gak tu.
membuat dosa di depan rezeki.
ha. best-best.
hehehe.
.
miss my buddies badly.

4 comments:

intanurulfateha said...

.bikin saspen saje
.haish!

Always Me! said...

oit wanie.
aku tak kesah ang nak dok bilik aku.
haha.
aku dgn besar ati menjemput.
tp aku hanya akan berada di UKM pada 9 ogos subuh.
sbb aku ada kt umah 8 ogos tu utk exam PTD tu.
huhu.
aku sgt tak sabar nak jumpa ko and berfoya2.
hee.
:)

saadah saadun said...

woih..
boling jom nnti..
kita men 4 game sorg
rm10 sorg..
nk?
hahahahahhaha

wanieybintang said...

cik intan: hik3. maaf kerna membikinmu suspen begitu. hehe

anis: ok2. nanti ape2 aku inform ko k. marilah kita berjoli bersama2 nanti.

adah: aku on jeee.xsabr niii.