31 July 2009

contest foto paling cuun.

.
aku masuk contest ni.
saja gedik.
aku kan minah perasan.
ahha.
.
kena hantar dua gambar yang agak-agak paling cun.
yang menang, akan dilukiskan potretnya dan diposkan ke rumah secara PERCUMA.
.
ha?
aku hantar gambar ape?
mane leh cakap.
malu la eden.
.
tak penah lagi orang lukis potret muka aku.
yang ada pun, lukis aku orang lidi lah,
muka katon lah.
so skali skala, orang lukis lawo-lawo,
buleh gak aku gantung kat dinding tepi katil.
malam-malam leh tengok muka aku senirik.
hahaha.
.
org-org yang perasan lawo seperti aku di luar sana,
cepat-cepatla masuk contest ni.
ditutup pada 1ogos 2009.
.
sila klik banner di bawah untuk maklumat lanjut.
.
'Create

1 comment: