25 July 2009

update.

.
aku malas la dengan blog aku ni.
aku dah taip entri yang panjang pasal aktiviti aku semalam,
alih-alih bila aku insert gambar,
habis jadi berterabur sume.
jadi macam double spacing lak sume.
arghh.
malas ah aku nak edit and publish.
dudukla engkau terperap dalam draft tu wahai entri.
.
post gambar je buley.
gambar aku yang syok sendiri masa kuar gi penang semalam.
.


tengah bersiap dalam bilik.


tengah gedik dalam keta.

dah balik, letih.

.

p/s: tadi kuar lagik. hihi. hari-hari aku kuar. sangat tidak buhsan duk umah. huhihui

3 comments:

intanurulfateha said...

.jeles
.mahu kuar jalan-jalan juga :(

saadah saadun said...

weh..
ko saja nk wat aku jeles..
hari2 jalan2..

balik cepat woih..
sambung stady!!!

wanieybintang said...

Cik intan: marilah intan kita bercanda bersamee. hhehe

adah: ampunnnn. aku akan pulang ke pangkuanmu jua nanti