26 August 2009

2nd interview #2


ok.
mari kita sambung kisah kemarin. ke semalam?
.
ha.
ni satu lagi yang aku kompius.
di sini yakni di utara.
kemarin bermaksud yesterday.
kemarin dulu pula bermaksud the day before yesterday.
manakala semalam, bermaksud last night.
.
tapi beza plak bila aku dgn kawan-kawan dari selangor, johor.
kemarin bagi mereka bermaksud, the day before yesterday.
semalam pula bermaksud yesterday.
malam semalam bermaksud last night.
.
hohoh.
pening kan.
masa memula aku keluar dari kedah untuk tinggal lama di selangor (uitm sa/ukm = 4thn),
aku pun pening.
bile nak cerita pasal something je,
mesti kekeliruan terjadi bila sampai tang part kemarin, semalam tu.
.
tapi bila aku dah terbiasa,
skang ni bila balik kedah,
adui, jadi kompius balik.
jadi nak kna tukaq balik la ke style kedah.
sampai skang tersasul-sasul.
sampai kekadang aku pun pening.
.
ok jum sambung kisah intebiu aku kemarin/semalam.
em. ttbe malas lak nak cite.
hihi.
aku cite on the next entry k.
muahx.

2 comments:

cik intanurulfateha said...

.cheh
.pemalas sungguh waniey neh~
.bru smangat mahu bce
.huhuhu

sHaRiFah aNis zAriTh said...

:: aku da agak dah..tu la..ceghita pasal laen pulak, hehe cepat update.
tak sabaq aku nak dengar.
hee
:)