09 August 2009

the mask.

.
.best tak pakai mask penutup muka tu?.
.aku suka pakai.
.sebab aku rasa pandai kalau pakai menatang tu.
.yala.
.dulu masa darjah 1-3, cita-cita nak jadi doktor.
.tapi tak tercapai.
.skang dapat pakai mask tu, suku cita-cita aku dulu dah tercapai kot.
.hehe.
.
.disebabkan mama bawak balik 2kotak mask tu.
.aku pun enjoy ler.
.dok rumah pun gedik pakai.
.
.penah skali tu, aku dgn lahapnya nak makan nasik.
.dgn gelojohnya aku nganga kan mulut.
.tiba-tiba nasik yang nak disuap tak sampai ke mulut.
.aiseh.
.wa lupa wa pakai mask.
.huhu.
.abes belemoih mask tuh.
.
.pastu, ada semut atas lengan aku.
.bersungguh-sungguh aku dok tiup semut tu.
.tapi tak rasa angin pun kat tangan.
.semut tu pun siap lambai tangan lagi kat aku.
.rupa-rupanya aku terlupa aku tgh pakai mask.
.patut la masa hembus tu, aku rasa berangin kat hidung aku.
.tapi aku lebih suka kalau mask aku kaler itam.
.cam maikel jeksen punya tu.
.nampak cam semart giler.
.
pesanan penaja: pakai mask bile kuar k rakan-rakan terutamanya kalau ke tempat yang sesak dgn orang.

2 comments:

kyoko said...

kat my campus now sume pakai mask..sampai satu bandar cari mask..mask da abis da kat sume kedai..n sanitizer too..susah tul nak cari..

Izwan.Izad said...

hahaha bengong.. semangt pakai