04 August 2009

im in paradise...~

*semua syarat dituruti.
*bestnyerrrrrr.
*boleh dera dia puas-puas.
*agagagaga
*tapi setakat ni dia masih bersabar
*petanda yang bagus
*cakap pun sangat lemah lembut
*sudah mempelajari teknik-teknik memujuk
*suke.
*rasa macam zaman mulo-mulo kapel 3thn lepas.haha.
.
*tapi, kepercayaan kat dia belum sampai 100%
*baru 40%
*pandai-pandai la pk nak naikkan sampai 100 tu k b.
.
notakaki: rasa cam kelakar je bila call dia, sengaja cakap mende nak bagi dia marah, then, dia akan tarik nafas panjang-panjang. pastu cakap 'mana boleh macam tu', dengan lembut dan ayu sekali. ahaks.

6 comments:

cik intanurulfateha said...

so sweet ;)

razy san™® said...

errr.......ko ckp psl aku ke ni
wakaka
aku mmg lmh lmbut, sopan santun, bbudi bahasa, hormat org tua..wakakak

sweetsuraya said...

ish3...
x baek dera anak org...
lenkali kalu nk dera, ajak la su join same...
ngeh3...
=P

saadah saadun said...

weh..
on ym weh mlm nih..

p/s: aku juga berbunga2 membaca blogmu ttg perihal ini..hahaha

RobinHood said...

wah..ni kes buli ni...

wanieybintang said...

cik intan: sweet ke? arap2 forever lah sweetnye.
hehe.

razy: wek. hah. padan muke aku muntah sebakul kat baju ko.

suraya: xleh su. aku sorg je leh dera laki aku. hihi

adahku: ohhh.. adahku. ym ku bermasalah. takbleh na on. budus tul

robin hood: eh takkk.. mane de. hihi