21 August 2009

aku cintakan kamu.

.
oh. aku cintakan mu wahai iwan.
jum kapel nak.
pastu aku nak geget-geget pipi kau sampai lebam.
.
geramnyer aku tengok ko senyum.

mungkin lepas ni kalau aku jumpe ko, aku akan awet ko, dan letak sebagai perhiasan di ruang tamu.


tough jugak badan ko ni ek.




ok,muka ku buruk.
jadi untuk mengelakkan korang muntah tengok pic aku
jadi aku crop.




ye lah.
kang klu aku letak muke aku skali,
of course la muke korang akan tertumpu kat aku je,
bukan budak kecik comotcomey ni.
ye tak? .
.
p/s: die kene panggey aku tok chaq..oh. watafak sungguh la. aku belum kawen pun, tetiba dah jadi nenek dah.






1 comment:

al-Wann said...

comelnya budk nie..he2..nak cubit2 jak ppnya..