21 August 2009

selamat berpuasa..

.
.
orang cakap dilarang bergambar tapi aku gedik gak nak bergambar.
.

selamat berpuasa sumee....

pasni mesti aku suke tgk rancangan masakan.

tula perangai aku.

klau aku dah start lapar, mula la aku nak tengok buku masakan, rancangan masakan,

hihi.

aku rasa macam kenyang je bila dapat tengok makanan sedap-sedap.

.

tadi, engineer tu kol aku.

suh pi lagi intebiu, bos dia lak nak intebiu aku.

huhuh.

memula dia suh datang petang ni.

tapi aku tipu cakap aku ada keja.

malas ar aku.

dgn tak ready pape pon.

so, isnin ni ar aku pi plak intebiu.

haha.

expected salary aku nak letak rm1000.

bleh tak?

ala. kerani je.

.
ok ah.
benci ah blogger ni.
bile aku letak gambar,
tetibe spacing dia jadi besar.
ok.
SELAMAT BERPUASA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM.

No comments: