14 August 2009

dah lama aku tak buat tag.

.

sekalung-kalung terimakasih diucapkan kepada cik eryati kerana sudi mengetag diriku, insan yang kurus lagi keding ni.
.

cik eryati, kenape yer, bila saye mengelik kepada award tersebut, tidak terjumpa pula award yg ditag kan.
jumpa award ni pulak.
takpe la kot.
asal award sudeyyy.
hihhihi
.

  1. You must thank the person who gives you the award.
  2. Copy the logo and place it in your blog. Link to the person who has nominated you for the award.
  3. Name 7 things about yourself that people might find it interesting

ooo. nak korek rahsia aku ekk.
takpe-takpe, untuk korang aku bukakan rahsia ku.
.
1. aku suka kucing. aku suka haiwan. penyayang yang sangat-sangat sampai kalau ada pet mati, boleh menangis 2-3 hari.
.
2. aku tak boleh tidur langsung kalau ada orang berdengkur sebelah aku. walaupun sangat slow bunyinya. aku berdengkur takpeee. hhihi.
.
3. aku suka keluar. maksudnya, keluar melancong ke, keluar rumah ke. walaupun abah nak isi minyak kereta pun, musti aku gedik nak ikut.
.
4. aku tak suka susu. aku geli geleman dengan susu. aku boleh muntah darah kalau terminum susu.susu pekat manis takpe.milo susu pun takpe. jangan susu SAHAJE.
.
5. aku tak suka tauhu. sama jugak macam susu. aku geli dengan rasa dia. walau tergigit sikit, terus aku rasa tak lalu nak makan apa-apa pun.
.
6. aku suka orang yang ingat nama penuh aku termasuk nama abah aku. :)) terasa diri dihargai.
.
7. aku tak suka orang yang jiwang leleh.
.
aku nak tag.
.
.adahku syg.
.anis.
.cda wakaka.
.cik suraya.
.cik intan.
.cik amy-adli.
.cik fzalah.
.miss oreng.
.
k tamat.
.
sapa yg rasa nak buat gak. silalah sila.

1 comment:

cik intanurulfateha said...

.cik intan tu, intan yg mane ek?
.dlm dunia kn byk intan ;p