13 August 2009

entri emo

.dgn ini mengumumkan bahawa aku telah selamat sampai di rumah.
.aku ingin memohon maaf kepada siti nur saadah dan suraya seman.
.aku tau, aku sepatutnye duduk lama sikit kat sana.
.tapi aku ni gedik sangat nak balik awal.
.marahlah aku sepuas hati.
.tapi walaupun guruh berdentum, akan ku redah lautan api untuk sahabatku tersayang.
.hm. macam tak kena ja, ayat atas ni.
.biarlah.
.yang penting aku nak cakap aku sayang korang k.
.
kepada adah,
.thanx sebab ko suke blanje aku.
.aku ni, taktau nak balas budi ko (mungkin aku akan sambung master utk membalas budi ko :D).
.dari dulu sampai la skang ko tak penah kedekut langsung dgn aku.
.terima kasih di atas layan tiptop ko dan ana sepanjang aku merempat dlm bilik ko.
.ana, baru ku sedar ko sangatlah kelakar.
.aku sangat enjoy dgar ko kecek klate.
.walaupun aku lampi sikit nak catch up maksud dia.
.aku harap ko akan nampak seksi dan elegan dgn kebaya putih dan heels yg menghairahkan itteww di hari konvokesyen.
.dan terima kasih sebab ko tidak memijak perut aku masa ko turun dari katil.
.adah, ko jangan marah aku tau sebab aku balik awal.
.aku takut sangat ko marah aku.
.ko wat the best untuk master ko ok.
.i noe u can do it.
.i lap yu poreber lah.
.jumpa 18ogos nanti.
.nasi goreng phat phit tu sedap.
.
su,
.su, aku tau ko blur-blur masa aku amek beg aku tadi.
.aku pun takut ko marah aku gak sebab aku balik awal.
.sori ek, sbb kacau ko tido.
.mesti ko takpaham pun aku dok merepek ape sekor-sekor tadi.
.aku baru perasan aku cakap laju tadi.
.thanx sebab masak bihun goreng sodap tu kat aku.
.buleh jadi menantu solehah dah ni.
.thanx sebab sudi memerempatkan diriku yang hina dina ini di rumah mu.
.thanx kat siah sebab goreng kentang dengan keropok kat aku.
.thanx.
.su, semoga ko berjaya dalam studies ko.
.siah pun sama.
.
p/s: di mana saja aku berada, aku tak suka tdo atas katil. aku suka tdo atas lantai. cam orang jepun.

2 comments:

saadah saadun said...

sebenarnya aku xnk bls msg ko sbb aku mrh kat ko..
geram..
aku sedih ko trus ja blk..
dah la ms ko anta msg, aku bru nk present dlm kls dr.gana lak..
ko ckp nk kua hr ni.
ak dah mtk keje half day.
erm.='(
tapi lps aku baca entry ko aku lg cdh smpai nk anta komen..
sob3...

aku nk ko tau, camane pn aku, aku ttp adah, kwn ko yg budus n haprak gila ms degree dlu..
tetap adah yang ramai org bnci dan x suka..
hahahahhaa..
aku ttp adah, partner ko yg buat bising dalam pusat sumber..
kwn ko lepak2 smbil ngumpat dulu..
hahahahaha..

ko jg dr k..
pape gtaw aku..
p/s: aku hrp sgt ko smbg master (nada desperate glo)

wanieybintang said...

weh..aku mintak maaaaaap sgt kt ko.
:(
ko jgn clash dgn aku taw.
aku mmg ingat ko masa tuh tga observe klas dr noraini.
sbb tu aku anta msg tuh.
sengaja aku tanak anta msg msa ko tgh klas takot ko xleh tumpu kat presentation ko nanti.

dun worry,
u r my best fren dulu kini dan selamanyaa