11 December 2009

Kumon :)

baru balik ni.
hari yang penuh ceria sebab dapat bersama kanak-kanak yang comel.
lagi best kalau kanak-kanak tersebut mempunyai adab dan budi pekerti yg baik.
rasa macam, 'wahh, kecik2 lagi dah pandai hormat orang. :)'

banyak ni aku nak cerita.
pasal kerenah budak-budak yang macam-macam.
pasal budak yang baru umur 8tahun tapi membuat latihan matematik tambahan tahap ting. 4.
hebat kan?
aku pun masa form 4, add maths tak sah kalau tak dapat c/d.
hahah.

tapi tak boleh cerita hari ni.
sebab esok pagi ada kerja.
tapi sampai pukul 4pm saje.

nanti aku cerita ok.
dan aku nak cerita pasal org yang aku nak maki tu jugak.
haha.

p/s: entri aku sejak akhir-akhir ni pasal kerja aku je. korang bosan tak? kalau bosan cakap ye, sebab lagi korang bosan, lagik ar aku nak cerita. hahaha.
ok bye.

1 comment:

waNiFarees said...

wei.. xpa2, aku suka baca.. nak tau gak camna pengalaman hg kerja..